sobota, 21 maja 2011

w wieku siła



9 komentarzy:

  1. miałam nadzieję, że znajdę siebie i swoją kozę, ale jeszcze nie mój czas :(

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteście i działacie - dziwne, że dopiero teraz tu trafiłam :) Kocham rower i też przemierzam na nim ulice Wrocka, więc z przyjemnością ogląda mi się innych rowerzystów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o rowerzystów to mam taką obserwację że z grubsza dzielą się oni na dwie grupy - młodych, zajaranych rowerami doceniający ich ekonomiczny i prozdrowotny aspekt (no i modę na nie) oraz starsi, jak na Twoich zdjęciach, którzy na rowerach jeździli całe swoje życie. A co się dzieje ze środkiem stawki? Może by tak reaktywować bloga bo pomysł jest fajny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli Ci się zepsuje rower lub będziesz potrzebować rady dot. danego modelu roweru wjedź na nasze www . I zamów/ porozmawiaj z specjalistami.

    OdpowiedzUsuń
  6. We Wrocławiu obserwuję dynamiczny rozwój bicyklowania. Chyba dzięki władzą, które podwyższają ceny biletów MPK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać na zdjęciach - rower nie tylko jest dla młodych, ale również starsi znajdą frajdę z jazdy.

    OdpowiedzUsuń